FikirPazari.web.tr hakkında bilgi | Anket Doldurarak Para Kazan | Nasıl Bir Site

   Bu yazımda size Fikirpazari.web.tr hakkında bilgi vereceğim. Fikir pazarı çevrimiçi anketler göndererek para kazanmamızı sağlayan bir site. Fikirpazarı'nı ödulluanketler.net'te denk geldim. Hemen üye olup sizlere sunmak istedim. Öncelikle Fikir pazarı  SSI  (Survey sampling International )'ın Türkiye pazarı için oluşturmuş sitesi. 
   Siteye birkaç aydır üyeyim ve en sonunda ilk ödememi aldım. Aşağıdan ödeme kanıtını görebilirsiniz.

   Birkaç aydır izlediğim site hakkında bir kaç gözlemimi yazmak istiyorum. Anketler bazen maile geliyor bazen gelmiyor. Bu yüzden fikirpazarı.web.tr'yi ayara kontrol etmekte fayda var.
 
   Anketler sık sayılabilecek bir düzeyde geliyor.

   Ödemeler limite ulaşınca anında yapılıyor.

   Nasıl Üye Olurum?

   Buraya tıklayarak siteye üye olabilirsiniz. Üye olduktan sonra profil bilgilerinizi doldurmanız gerekli. Diğer anket sitelerine göre istenen profil bilgileri daha kısa. Onaylanma süreci vs. yoktur hemen siteye üye olursunuz.

   Ne Kadar Kazanırım?

fikirpazarı nasıl   Fikir pazarında anketler sık sayılabilecek düzeyde. 5 Euro toplayınca hemen Paypal'a çekebiliyorsunuz. 5 Euro olması çok iyi oldukça düşük bir miktar. Bunun dışında çekilişlere katılarak ödüller de kazanabiliyorsunuz. Bağış yapmanızı sağlayacak siteler de mevcut

Fikir Pazarı Güvenilir mi?

   Fikir pazarından daha önce ödeme aldım. Ödeme kanıtını aşağıda görebilirsiniz. Bu yüzden Fikir Pazarı güvenilirdir diyebilirim.

Fikir Pazarı Ödeme Kanıtı

fikir pazarı güvenilir mi
Fikir Pazarı ödeme kanıtı


Fikirpazari.web.tr'ye üye olmak için tıklayınız.

44 yorum:

  1. ilk anketi doldurdum yaklaşık 25-30 dk anket için 1,2 Euro 'ya denk gelen 120 puan verdi. Eğer bu tarifeyle devam ederse yaklaşık 4-5 anket doldurunca 5 Euro'ya rahatlıkla erişebilinir.

    YanıtlaSil
  2. Ben 3 anket bitirmeme rağmen puan alamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anketten kazanacağınız puanlar anket linkinin yanında yazmaktadır. ilk üye olduktan sonra 2-3 tane bilgilenmek amacıyla kısa ücretsiz anket gönderiyor onlardan para kazanamazsınız. Şimdiye kadar Fikirpazarı'nın sayaçlarında bir sıkıntı görmedim. Sanırım ilk başta gönderdiği ücretsiz anketleri doldurdunuz.

      Sil
    2. Ulan ben bi suru anket doldurdum yine tık yok. Siz düzgün bi site olsanız iletişim diye bi bölüm koyar insanların size ulaşmasına yardım edersiniz. G.t laleleri...

      Sil
    3. şuan benim sitede 610 puanım var ödül talep ettiğimde şöyle bir hata mesajı alıyorum
      "Puanlarınız için talepte bulunurken karşılaştığınız rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Şu anda, ikamet ettiğiniz ülkede yalnızca teyitli PayPal hesaplarını kabul edeceğiz.
      teyitli bir PayPal hesabının nasıl açılacağına ilişkin daha fazla bilgi için, lütfen aşağıdaki sayfayı ziyaret edin: burası
      teyitli bir PayPal hesabı açtıktan sonra, yeniden talepte bulunmadan önce lütfen 5-7 gün bekleyin. PayPal'ın ödemenizi işlemden geçirmesi birkaç gün sürecektir. Yalnızca işlem tamamlandıktan sonra talepte bulunabileceksiniz.
      Talepte bulunmak için, lütfen aşağıdaki gerekliliklere uyduğunuzdan emin olun: İnternet tarayıcısında JavaScript ve Flash'ın etkinleştirilmesi."
      Paypal müşteri hizmetleri ile görüştüğümde hesabımın teyitli olduğu ve herhangi bir sorun bulunmadığı yanıtını aldım. Karşı tarafın ödemeyi göndermek istemeyebileceği ifade edildi.
      Üstelik fikir pazarinda herhangi bir iletişim numarası bulunmuyor verilen adrese e-posta attığımızda ise tarafımıza iletilmediğine dair mesaj geliyor. ben bu sitenin güvenilir olduğuna inanmıyorum. boşuna üye olup anket doldurarak zaman harcamayın

      Sil
  3. Anket gönderme sıklığı iyi sayılır fakat anket ücretlerinde düşüş oldu biraz yinede fena ayılmaz ama ilk anket fiyatları daha yüksekti. ortalama bir anket için 40 puan yani 0,40 Euro ödüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayne katılıyorum anket gönderme sıklığı iyi olsa da fiyatlarda bir düşüş var

      Sil
  4. Yardım kampanyaları için destek verilen kuruluşlar hangileri acaba? Bilgilendirebilirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı yardım vakıfları mevcut bunlar
      World Society for the Protection of Animals (WSPA)
      World Land Trust (Orman alanlarını satın alarak ormanları koruyan bir kuruluş)
      Concern Worldwide (demokratik kongo Cunhuriyeti çatışmalar içindeki evsiz insanlara yardım ediyor)

      Not: Bu kurumlarla net bir bilgim yok bu sitenin kendi iddası

      Sil
  5. kazandığım puanları nasıl nakde çevirebilirim paypal nasıl kullanacağımı bilmiyorum herhangi bir banka hesabımın olması gereklı mıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paypal kullanabilmeniz için bir kredi kartınız ve herhangi bankadan hesap kartınız olmalıdır. Kredi kartı hesabınızı teyit etmek için kullanılır ya da alışveriş yapmak isterken paypal hesabınız yeterli değilse geri kalanını kredi kartından çeker. Kredi kartı olmadan hesabınızı teyit edemezsiniz. paypal hesabınızda para birikir fakat alışveriş yapamaz veya hesabınıza parayı çekemezsiniz. ancak başka birinin paypal hesabına gönderip sizin adınıza o çekebilir.

      Daha ayrıntı için

      http://www.nettekazanma.com/2013/07/paypal-nedir-nasil-uye-olunur.html

      Sil
    2. Fikir pazarında 500 puan (5 Euro)ya geldiğinizde ödüller bölümünden anında nakte çevirebilirsiniz.

      Sil
    3. merhabalar.nakde çevirme işlem yeri yokki.bulamadım ben.hediye kuponları var sadece.nakid alamayacağız galiba..

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Genç ve girişken misiniz ? Aktif yaşamayı seviyor musunuz ? Yeni bir yaşam tarzı ve kariyer mi arıyorsunuz ? Cevaplarınız “EVET” ise; O halde siz, Şu an Hayallerinize doğru koşuyorsunuz UMYS. ORG BUNLARI YAPMANIZA OLANAK SAĞLIYACAK BİR SİSTEMDİR. SİZDE BİZE KATILIN BU MUHTEŞEM ORGANİZASYONDA YERİNİZİ ALIN. DETAYLI BİLGİ İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ: http://www.umys.org/?ref=umyst

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, anketler karşılığında 690 puan kazandım, 500 puandan sonra parayı paypal aracılığıyla çekebileceğim belirtildi ama çekim yapamıyorum.

    yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    iyi günler,

    YanıtlaSil
  9. Ne gibi bir problem yaşıyorsunuz. 500 puanı geçtikten sonra sitenin en yukarısında ödüller>>ödüller kısmına giriş yapın sol üste parayı hesabınıza çekebileceğiniz bölümü göreceksiniz. bu işlemlerden önce profilinizi eksiksiz ve doğru doldurduğunuza emin olun. Daha önce fikir pazarında ödeme aldım. Sıkıntı çıkacağını dğüşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  10. mrb,

    benim paypal hesabım 3-4 yıllık ve fikirpazarı ile paypaldaki emailim aynı. paypala sordum kendilerinden kaynaklanan bir sorun yokmuş hesabımda doğrulanmış bir hesap olduğunu belirttiler. acaba siz kaç yüz puanda ödeme aldınız? sanki sitede 750 yazıyordu ama ana sayfada 500ten itibaren yazıyor. Bana gelen yazı aşağıdadır. tşkler,

    Puanlarınız için talepte bulunurken karşılaştığınız rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Şu anda, ikamet ettiğiniz ülkede yalnızca doğrulanmış PayPal hesaplarını kabul edeceğiz.

    Doğrulanmış bir PayPal hesabının nasıl açılacağına ilişkin daha fazla bilgi için, lütfen aşağıdaki sayfayı ziyaret edin: burası

    Doğrulanmış bir PayPal hesabı açtıktan sonra, yeniden talepte bulunmadan önce lütfen 5-7 gün bekleyin. PayPal'ın ödemenizi işlemden geçirmesi birkaç gün sürecektir. Yalnızca işlem tamamlandıktan sonra talepte bulunabileceksiniz.

    Talepte bulunmak için, lütfen aşağıdaki gerekliliklere uyduğunuzdan emin olun: İnternet tarayıcısında JavaScript ve Flash'ın etkinleştirilmesi.

    YanıtlaSil
  11. Doğrulanmış bir PayPal hesabınız yoksa, başarılı bir talepte bulunamayacaksınız. Başarılı bir talepte bulunduktan sonra, FikirPazarı'na kaydettiğiniz e-posta adresi (davetinizi aldığınız adres) ile ilişkili PayPal hesabına nakit kullanımı eklenecektir.


    "Kullan" seçeneğine tıklayarak, PayPal aracılığıyla puanlarınızı nakit karşılığında kullanmayı kabul ediyor ve işlemenizin nihai olduğunu ve puanların geri verilme seçeneğinin olmadığını anlıyorsunuz. Puanlarınızı kullanma düğmesine tıkladıktan sonra, otomatik olarak talebinizin işlem göreceği PayPal'a yönlendirileceksiniz. Talebiniz başarılıysa, puanlarınız nakde dönüştürülecek ve siz de payment@your-points.com adresinden gönderilen bir onay alacaksınız.

    Lütfen PayPal ile puanlarınızı kullanırken tarayıcınızın en son sürümünü kullandığınızdan emin olun.

    Nakde çevirme teklifi




    100%

    690 puan. Artık kullanabilirsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde 610 puanım var aynı sorunu ben de yaşıyorum. Paypal ile görüştüm hesabımda bir sıkıntı olmadığını belirttiler. Zaten sitede herhangi bir iletişim bilgisi yok güvenilir bir site değil bence

      Sil
  12. Ben uzun zamandır fikirpazarı anketlerine katılmıyorum. Bu aralar zamanım çok kısıtlı ve sadece seçtiğim anket sitelerine katılıyorum. Fikirpazarına katılmamamın sebebi düzenli anket yollasa da ödediği ücret çok düşük neredeyse tüm anketler 0,20 ile 0,40 euro arasında ve anketler çok uzun ve bu değere değmeyeceğini düşünüyorum. ama fikir pazarından bir kaç kere ödeme aldım. bende böyle sıkıntılar çıkarmadı. direk paypal hesabıma parayı gönderdi. İlgilenmediğim dönemde belki değişiklikler olmuştur. Fakat güven konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım. Fikirpazarı ssi'nin Türkiye pazarıdır ve dünyanın en büyük anket şirketlerinden bir tanesidir. En bilindik özelliği cashback sitelere ya da ptc sitelerine offers bölümüne gönderdiği ucuz anketlerdir. Bu yüzden güvenlik sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum ama bunun hiç bir zaman garantisini veremem.
    Ben fikir pazarının reklamını yapmıyorum ya da ürününü satmıyorum ben sadece bu sitede en doğru bilgileri vermeye ve ziyaretçilerimi bilgilendirmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  13. BANA İLK GİRDİĞİMDE HEDİYE PUAN VERMİŞLERDİ AMA SİZİNKİ GİBİ BİRŞEY DEĞİLDİ, 200 PUANDI SANIRIM DAHA YÜKSEK OLDUĞUNU SANMIYORUM. SİZ ARTIK FİKİR PAZARINDAN ANKET DOLDURMADIĞINIZI BELİRTTİNİZ ACABA BAŞKA HANGİ SİTELERE ÜYESİNİZ? BUARADA helpdesk@fikirpazari.web.tr adresine yazdım cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. ben şuan jtn panel, mabrog, apinio, thepamelstation, benderimki gibi sitelere önem veriyorum tabi ki diğer sitelere de zaman buldukça bakmaya çalışıyorum. Benim amacım para kazanmaktan çok siteleri değerlendirip nettekazanma.com'da paylaşmak.

    YanıtlaSil
  15. Anketleri dolduruyorum 2 gündür ancak en son sorudan sonra standart çıkan memnuniyet sorusundan sonra ilerle butonu çalışmıyor sanirim bu yuzden de hic puan kazanMiyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bu siteden en son geçen hafta anket doldurdum ve bu zamana kadar iç böyle bir sıkıntı çıkarmadı. Anketleri farklı bir tarayıcıda doldurmayı deneyin sonuç alamazsanız fikirpazarıyla iletişime geçin.

      Sil
  16. üye oldum ama mail adresimin hiç bi bölümünde onay linki yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailinizde gereksiz bölümüne bakmayı unutmayın. Orada da yoksa bu adresten sorunu fikirpazarına bildirebilirsiniz.
      https://www.fikirpazari.web.tr/tr-tr/general/faqs

      Sil
  17. ben üyeo ldm profildeki bütün anketleri tamamladım 2 tane de anket gözüküyor anket durumuda eşleşmiyor diyor ne denir pts yok gelmiyor ?

    YanıtlaSil
  18. merhaba daha önce fikir pazarından bir ödeme almıştım ancak şimdi ödeme için puanımın yeterli olmasına rağmen talep ettiğimde profil ayarlarınızda ödül yerine getirmeyle ilgili değişiklik yapılmıştır onay bağlantısı için size gelen maili kontrol ediniz diyor bana böyle bir mail gelmedi.fikir pazarına attığım mailler de hata veriyor yani ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bu durumdan haberim yoktu. Fikirpazarı ticket kısmı çalışmaktadır. Konuyla ilgili bir soru gönderdim. Cevap geldiğinde burada paylaşacağım.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim yardımınız için

      Sil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. fikir pazarından ödeme alamıyorum.puanım tamam. pay pal tamam (çünkü diğer anket şirketlerinden alabiliyorum. üstelik kredi kartı, hesap, hepsi tanımlı). fikir pazarına mail atıyorum. mailler geri geliyor. kredi kartını paypale tanımlattılar. 24 saat içinde onaylanacak diye. hiç ses seda çıkmadı. yardım rica ediyorum

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. paypalı nasıl teyit edeceğiz kredi kartı yok ki

    YanıtlaSil
  26. fikir pazarı sitesine giriş yapamıyorum nasıl olacak acaba yardım?

    YanıtlaSil
  27. 520 puan yaptım ama kural ihlali diyerek site beni üyelikten çıkarttı

    YanıtlaSil
  28. bu site dolandırıcı bir sitedir.sakın boşuna değerli zamanınızı harcamayın arkadaşlar sakın ha. tam 3 defa paramı ödemedi o. çocukları.teyitli paypal hesabımda var.pay pal dekiler ne sizden ne bizden dolayı bir sorun yok sitede sorun diyorlar.kafalarına göre para dağıtıyor şerefsizler.bu yzden sakın ha uzak durun !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  29. İşbu vesile ile Gizlilik Politikası kapsamında belirtildiği şekilde açıkladığım hassas verilerin (örn. siyasi, felsefi ve/veya dini görüşler, etnik köken, cinsel hayat, tıbbi durum ve sendika bağlantıları) toplanmasına, işlenmesine, saklanmasına ve Amerika Birleşik Devletleri’ne aktarımı da dahil olmak üzere aktarılmasına izin veriyorum. OKUYUNCA AKLI BAŞINDA İNSAN GİRMEZ ZATEN BU İŞE

    YanıtlaSil

Bu site bilgilendirme amaçlıdır.Yaşayacağınız herhangi bir problem sonucu sitemiz sorumlu tutulamaz
Bu sitede yer alan bilgilerin hiçbiri yatırım teklifi değildir

Öncelikle belirtmeliyim ki burada anlatılan site, program vb. firmalarla netteis.com'un hiçbir bağlantısı yoktur. Ben sadece kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı yayınlamaktayım. Üye olduğunuz siteler ile ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle orası ile iletişime geçmek sizin için faydalı olacaktır.

Lüten yorum yazarken küfürlü, kaba ve argo kelimeler kullanmayın.
Reklam amaçlı yorumlar yazmayın.
Hakaret içerikli ve aşağılayıcı yorum yazmayın.

Bu içeriklerde yorum yapılan yorumlar hemen yayından kaldırılacaktır.

Netteis.com | İyi kazançlar...