The panel station - anket doldur para kazan

       The Panel Station

   Thepanelstation.com bir çok ülkede çalışmalarını sürdüren (buna Türkiye de dahil) bir araştırma şirketidir. Yani anket doldurarak  kazanabileceğimiz bir sitedir. Bu tarz siteler içinde en bilindikler arasındadır. Türkçe desteği bulunmaktadır(site girişte İngilizce'dir fakat kullanıcı paneli Türkçe'dir fakat Türkiye'dekiler için bir kaç sorun bulunmaktadır. Bu sorunlardan nasıl kurtulacağınızı aşağıda anlatmaya çalışacağım.



the panel station nasıl   Bu tarz sitelere üye oluyorsanız mutlaka üye olun diyebileceğim nadir sitelerdendir. Anket gönderme sıklığı bir çok siteye göre tatmin edicidir. Uzun zamandır bu sitenin üyesiyim fakat çok fazla anketlerini doldurduğum söylenemez. Bunun sebebi de bazı sorunlarının olması ve kazancımı alamayacağım korkusuydu. Ama buna bir çözüm ürettim ve artık tüm anketlerine yanıt vermeye çalışıyorum ve kısa zamanda 30 TL lik limiti doldurdum ve indirim çekimi e-posta yoluyla aldım Yanda ki resimlerden inceleyebilirsiniz.

the panel station hediye çeki
The Panel Station Ödeme Kanıtı
   Öncelikle sitedeki sorundan bahsetmek istiyorum. Türkiye'de bulunanlar siteye giriş yapmakta zorlanıyorlar. Bir türlü giriş yapılamıyor fakat mail adresine düzenli olarak anketler geliyor ve kazançlarınız düzenli olarak kaydediliyor. Bu zamana kadar netteis.com'da  Thepanelstation'dan bahsetmememin temel nedeni  budur. Müşteri hizmetleri de böyle bir sıkıntı olmadığında ısarcı. Bu siteye girmenin farklı bir yolunu buldum.

Thepanelstation'a nasıl giriş yapamıyorum. Nasıl giriş yaparım.

   Siteye giriş sorunu yaşayanlara önerim tor browser (veya buna benzer ip değiştren farklı yöntemler) adlı browserı indirerek ip adresini değiştirerek girebilirler. Sıkıntı Türkiye'de olmamızdan kaynaklanıyor. Bu browser ip değiştirerek bizi farklı bir ülkedeymiş gibi gösterir. Bu herhangi bir sorun yapmaz. Benim denediğim yol da budur. Bu browserla hiç bir sorun yaşamadan işlemlerinizi yapabilirsiniz.





   Yukarıda bahsettiğim sorundan sonra gelelim siteden bahsetmeye.


Ne kazanırım. Ne kadar kazanırım

the panel station nasıl
The Panel Station Paypal Ödeme Kanıtı
   Thepanelstation.com'un anket gönderme sıklığı oldukça fazladır ve minimum limiti diğer sitelere göre daha çabuk tamamlarsınız. Karşılığında Markafoni'den hediye çeki ya da Paypal'dan hesabınıza aktarabilirsiniz. Minimum ödeme tutarı 3000 puana (karşılığı 30 tl)'dir.  Uzun zamandır markafoni ile çalışmakta ama bu ileride değişebilir. Şuan ki hediyeleri ve para çekme yöntemlerini görmek için tıklayın



The panelstation hediye çeki
The Panel Station Alışveriş Çeki

16 yorum:

  1. Merhaba bende yeni keşfettim gerçekten dediğiniz gibi anketleri bol ve siteye giriş yapamasamda puanlarını toplayan bir site. Ama bilgilerimi güncelleyemiyorum. Ip değiştiren derken bir program ismi söyler misiniz ? Ipadden bulamıyorum da ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. En kullanışlı olanı top browser (pc için). Biraz yavaş olsa da the panel station'da ki tüm işlemleri yapmaya yarıyor. Zen mate veya hotspot shield gibi programlar bende işe yaramıyor. İpad kullanmadığım için onun için işe yarayan program söyleyemem. Benim fikrim İpad'den anketleri doldurmaya başlayın. Bir pc ile (tor browser yardımıyla) bilgilerinizi güncelleyin. Hayırlı kazançlar

      Sil
  2. üye olmak istiyorum. yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thepanelstation.com şuan da yeni üye kabul etmemektedir. Yakında tekrar açacağını düşünüyorum.

      Sil
  3. tor browserdan da giriş yapmıyor napabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tor browser indirin onunla giriş yapmaya çalışın ben de o şekil giriş yapabiliyorum.

      Sil
    2. tor browserda da login failed hatası alıyorum siz şuan aktif olarak kullanıyor musunuz acaba?

      Sil
    3. be şuan tor browseri aktif olarak kullanabiliyorum.

      Sil
  4. Hocam "tor browser" yerine "chrome kullanıp vpn ile ip adresi"ni değiştirsek olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Hocam "tor browser" yerine "chrome kullanıp vpn ile ip adresi"ni değiştirsek olur mu?

    YanıtlaSil
  6. ARKADAŞLAR BU SİTE NE AÇILIYOR NEDE PUANINIZ NAKİTE ÇEVRİLİYOR MUAATTAP BİLE ALINMIYORSUNUZ BOŞA VAKİT KAYBI ŞİKAYET SAYFASINI OKUYUN ORDAN ANLARSINIZ NASIL BİR SİTE OLDUĞUNU BENİM OUANIMI NAKİTE ÇEVİRMEDİKLERİ GİBİ BİRDE PUANIMI SİLMİŞLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. site çalışmaktadır buradan defalarca para alım ve almaya devam ediyorum. bazen girişlerde problem olabiliyor bunun için de yukarıada yapmnız gerekeni yazmıştım.

      Sil
    2. merhaba ben dönüştür yaptım ama hesap falan istenmedi para yaptrımı için nasıl olacak bilgi alabilirmiyim

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Merhabalar, telefonunuzdan üye olabilirsiniz. Sitesinden gerekli uygulamayı indirin.

      Sil
  8. anket neden az geliyor bana

    YanıtlaSil

Bu site bilgilendirme amaçlıdır.Yaşayacağınız herhangi bir problem sonucu sitemiz sorumlu tutulamaz
Bu sitede yer alan bilgilerin hiçbiri yatırım teklifi değildir

Öncelikle belirtmeliyim ki burada anlatılan site, program vb. firmalarla netteis.com'un hiçbir bağlantısı yoktur. Ben sadece kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı yayınlamaktayım. Üye olduğunuz siteler ile ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle orası ile iletişime geçmek sizin için faydalı olacaktır.

Lüten yorum yazarken küfürlü, kaba ve argo kelimeler kullanmayın.
Reklam amaçlı yorumlar yazmayın.
Hakaret içerikli ve aşağılayıcı yorum yazmayın.

Bu içeriklerde yorum yapılan yorumlar hemen yayından kaldırılacaktır.

Netteis.com | İyi kazançlar...