ADHOOD.COM HAKKINDA BİLGİ | SİTENE REKLAM AL


Adhood.com,  Türkticaret.net'in bir parçası olarak sitelerinize reklam veriyor. Genel olarak sitenize tık başı ödeyen reklamlar alabileceğiniz bir site.

   SİTEME ADHOOD REKLAMI ALMAK İSTİYORUM

NASIL REKLAM ALIRIM

   
Öncelikle Adhood'a sitenizin linkini de vererek üye olmalısınız. Üyelik ücretsizdir. Bu dakikadan sonra onaylanma süreci başlar ve kısa bir süre sonra siteniz onaylanır (onaylanmaya da bilir. yazının devamını onaylanmış gibi anlatacağım).  onaylanma bittikten sonra sitenize reklam alabilir ve o andan itibaren kazanmaya başlayabilirsiniz.









REKLAM MODELLERİ 

Toolbar Site

   Adhood reklam alanında bir devrime giderek ilk defa toolbar site adındaki reklamını yayınlamaya başladı. Size bir kod vererek bu reklamı sitenizde yayınlamanızı ve para kazanmanızı sağlıyor.

Banner ve Textads

   Sınandart reklam tipleridir. Heryerde gördüğümüz. yazı biçimindeki ve flash biçimindeki reklam tipleri.

Video &inVideo
    Sitenize bu sayede reklam videoları alabilirsiniz. Ziyaretçileriniz video izledikçe kazanırsınız.
Popup
   Standart popup reklamları alabilirsiniz.

NE KADAR KAZANIRIM

Sitenizin performansı, içeriği, reklamı uygun alana yerleştirme vb. uygulamalar ne kadar iyiyse bu siteden o kadar çok kaznırsınız. Bu sitenin 86.000'den fazla üyesi vardır. Bu da iyi kazandıran bir site anlamına geliyor. Genelde Adsense gibi büyük reklam sitelerinden reklam alamayanların ilk tercihlerindendir.

Adhood'a üye olmak için tıklayın

İnternetten daha da fazla kazanmak için sitemizde diğer sayfaları da ziyaret edebilirsiniz

Diğer reklam veren siteler için tıklayın

5 yorum:

  1. admin oncelikle kolay gelsin ben uye oldum adhood a ama benden sitemi dogrulama mi istiyorlar reklam kodlarini alabilmem icin ve bende site dogrulama yapamiyorum lutfen acil yardim simdiden herkese tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. siteniz blogger ve benzeri bir platform üzerine kurulu ise onaylamada genellikle sorun çıkıyor. Bu konuda internette birçok çözüm makalesi bulunmakta fakat neredeyse hiç biri işe yaramamakta. Bu durumda adhood ile iletişime geçip bilgilenmek daha doğru olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar para yatar
    tık başına

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ben 3-4 kez kendi reklamima tikladim adhoodun bana gonderdigi msjda ayni ip den tiklama oldugu icin hesabinizdan dusmustur. adhood askiya alirmi benim sitemi

    YanıtlaSil

Bu site bilgilendirme amaçlıdır.Yaşayacağınız herhangi bir problem sonucu sitemiz sorumlu tutulamaz
Bu sitede yer alan bilgilerin hiçbiri yatırım teklifi değildir

Öncelikle belirtmeliyim ki burada anlatılan site, program vb. firmalarla netteis.com'un hiçbir bağlantısı yoktur. Ben sadece kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı yayınlamaktayım. Üye olduğunuz siteler ile ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle orası ile iletişime geçmek sizin için faydalı olacaktır.

Lüten yorum yazarken küfürlü, kaba ve argo kelimeler kullanmayın.
Reklam amaçlı yorumlar yazmayın.
Hakaret içerikli ve aşağılayıcı yorum yazmayın.

Bu içeriklerde yorum yapılan yorumlar hemen yayından kaldırılacaktır.

Netteis.com | İyi kazançlar...