BEN DERİM Kİ (BENDERİMKİ.COM) PANEL HAKKINDA BİLGİ | ANKET DOLDUR PARA KAZAN




   BEN DERİM Kİ (benderimki.com), NG İnternet Hizmetleri'ne bağlı online araştırma yapan bir şirkettir. Anket doldur para kazan diyebileceğimiz sistemle çalışmaktadır. Bir Türk şirketidir. Kamuoyu araştırmalarını Türkiye üzerinden yapmaktadır.

   Benderimki'ye uzun zamandır üyeliğim bulunmaktaydı fakat profilimdeki sıkıntılar yüzünden uzun zamandır anket alamıyordum. Uzun zaman sonra anketler üst üste gelmeye başladı ve kısa bir süre içinde 4-5 anket birden doldurdum ve ilk ödememi aldım (ödeme Kanıtını aşağıda görebilirsiniz).

   Şimdi sizlere yaptığım araştırma ve önceden gelen bilgilerimle bu siteyi biraz açıklamaya çalışacağım.


   NASIL KAZANIRIM

   Her araştırma sitesinde olduğu gibi bu sitede de üyelik gerekmektedir. Üyelik ücretsizdir. Üye olduktan bir süre sonra anketler gelmeye başlayacaktır ve doldurdukça para kazanacaksınız.


NE KADAR KAZANIRIM
benderimki ödeme yapıyormu
Benderimki Ödeme Kanıtı

   Anket doldurdukça bu siteden akçe (ben derim ki'nin puan sistemi) kazanırsınız. Akçeler yeterli puana gelince  bankaya veya Paypal'a havale yapabilir ya da Hepsiburada.com'dan hediye çeki alabilirsiniz. Anket başı akçeler değişiyor. Kısa anketler 100 akçe ( 1 TL) uzun anketler 300 Akçe (3TL) civarında (Bu ankete göre değişebilir). 2000 Akçe (20 TL) olunca çekim yapabiliyorsunuz. Bankanıza havale yaparsanız 2 TL Paypala havale yaparsanız 1 TL masraf alınıyor.

   Bu sitede dikkat etmeniz gereken akçeler küsüratlı gösterilir ve bu çok kafa karıştırır. Yani 1000 akçeye sahipseniz bu 1000,00 olarak gösteriliyor ve bu yanlış anlamalara neden oluyor. Benderimki'de bu konuda çok üzerinde  durmuş.

Benderimki.com hakkında daha fazla bilgi almak için sık sorulan sorulara bakabilirsiniz. Sık sorulara ulaşmak için tıklayın
 
Benderimki.com'a şimdi üye olmak için tıklayın

İnternetten daha fazla kazanmak için sitemizi dolaşabilirsiniz.

Diğer araştırma (anket) siteleri için tıklayın

17 yorum:

  1. üyelık ıptalını nasıl yapabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benderimki iletişim formundan benderimki yetkilileriyle iletişime geçebilirsiniz.

      http://benderimki.com/iletisim.aspx

      Sil
  2. Banka hesabıma aktar dedim. Onay bekliyor diyo ne kadar zamanda onay verir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen 1 hafta bazen 1 ay benderimki bu işi biraz abarttı ama eninde sonunda hesabınıza yatacaktır.

      Sil
  3. Bizden TC kimlik nomuzu istiyorlar. Tamam bunun nedenini de söylüyolar. Ancak TC numaramın başka kişilere verilmiyeceğinin garantisini ben göremiyorum. Yardım edermisiniz. TC yazmazsam bana 4/1 kadar ödeme yapıyorlar. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda benim yapabileceğim bir şey yok maalesef bu firmanın kendi prosedürü.

      Sil
  4. yeni anketler gelmiyor bütün bilgiler eksiksiz doldurdum.

    YanıtlaSil
  5. ben iki senedir üyeyim çok da yararını gördüm güzel yazı olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. 17 yaşındayım kendi bilgilerimi verdim ödeme yapmazlar mı? yapmazlarsa ailemden birini vericem yada hepsiburada da geçen hediye çekini kullanıcam.yine yaş sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. benerim ki!de yaş sınırı 15tir. sizin için bir sıkıntı yoktur.

      Sil
  7. Benderimki.com'a yaklaşık 3 seneyi aşkın üyeyim. Boğaziçili girişimler aracılığıyla siteden haberdar oldum. İnternetteki olumsuz yorumları bir kenara bırakırsak siteden bir şeyler kazanabilmek tamamen kişiye bağlı. Şöyle ki siteye kayıt olurken verdiğiniz bilgiler ışığında sitedeki anketlere cevap vermeniz gerekmektedir. Örneğin doğum tarihinizi ve cinsiyetinizi anketlerde de doğru bir şekilde cevaplamanız gerekiyor. Anketlerdeki başarı yüzdeniz arttıkça daha fazla anket sizlere sunuluyor. Para kazanma kısmını gelicek olursam sitede Akçe Hesabı denen bir hesap var ve her anketten belirli oranlarda akçe kazanıyorsunuz. 100 akçe 1 tl ye tekabül ediyor. Anketlerin akçe getirisi anketten ankete değişiyor. 50 akçe veren ankette var 250 akçe veren ankette var. 50 akçelik anket 5 dakika sürüyorsa 250 akçelik anket 10-15 dakika arasında değişiyor. anketler tamamlandıktan sonra akçeler hesabınıza tanımlanıyor. gelelim bu akçeleri nasıl kullanabileceğimize benderimki.com bu akçelerin kullanımı için bir çok opsiyon sunuyor dilerseniz banka hesabınıza dilerseniz paypal hesabınıza gönderim gerçekleştiriyorlar. bunun yanı sıra hepsiburada.com dan hediye çeki, app ve android storedan hediye çeki ve son olarak konturlu hat kullanıcıları için telefonlarınıza kontur gönderimi yaparak almaya hak kazandığınız akçeler size çeşitli şekillerde geri dönmüş oluyor. aklıma gelmişken siteye üye olmadan önce TC kimlik numarası konusunda tereddütlerim ilk başlarda benimde vardı fakat günümüzde kargoculara dahi tc kimlik numaramızı veriyoruz. bu şekilde para kazandıran bir siteye vermekte ben bir sakınca görmüyorum. ayrıca tc kimlik numaranızı doğru verdiğinizde anketlerden kazanacağınız akçeleri tam olarak almaya hak kazanıyorsunuz. şayet tc kimlik numaranızı vermeden anket çözerseniz dörtte bir oranında akçe kazanıyorsunuz ki bu hiç tatmin edici değil. sizde boş zamanlarınızı karşılığında bir şeyler kazanarak değerlendirmek isterseniz tavsiye ederim. Ben anketlerimi app storedan indirdiğim uygulama üzerinden tamamlıyorum. kazandığım akçelerimi de app store hediye çekine çeviriyorum ve bu şekilde ücretli bir çok app store uygulamasını indiriyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben 20 TL hattıma yüklenmesi için talimat verdim ama onlara üst üstte mail attıktan 2 hafta sonra gönderdiler. Çok sorumsuz ve kalitesiz bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi de zaten 7-14 gün için para gönderiliyor

      Sil
  9. TC istemesi kötü Başklarına verebilir tc yi sakkın yapmyın

    YanıtlaSil
  10. Daha ödeme alamadım. Ödeme yapimiyacak sa ben mahkeme verecek. En iyi çözüm bu

    YanıtlaSil

Bu site bilgilendirme amaçlıdır.Yaşayacağınız herhangi bir problem sonucu sitemiz sorumlu tutulamaz
Bu sitede yer alan bilgilerin hiçbiri yatırım teklifi değildir

Öncelikle belirtmeliyim ki burada anlatılan site, program vb. firmalarla netteis.com'un hiçbir bağlantısı yoktur. Ben sadece kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı yayınlamaktayım. Üye olduğunuz siteler ile ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle orası ile iletişime geçmek sizin için faydalı olacaktır.

Lüten yorum yazarken küfürlü, kaba ve argo kelimeler kullanmayın.
Reklam amaçlı yorumlar yazmayın.
Hakaret içerikli ve aşağılayıcı yorum yazmayın.

Bu içeriklerde yorum yapılan yorumlar hemen yayından kaldırılacaktır.

Netteis.com | İyi kazançlar...