REKLAMAĞACİ.COM HAKKINDA BİLGİ | SİTENE REKLAM AL


   Reklamagaci.com , Dünya  da adını duyurmuş www.clicksor.com'un Türkiye çözüm ortağıdır. 2004 yılından bu beri hizmet vermektedir. Sitenize yerleştirdiğiniz kodla anında para kazanmaya başlayabilirsiniz.

   NASIL REKLAM ALIP KAZANIRIM

   Öncelikle şunu belirtip konuya öyle başlamak istiyorum Reklam ağacı  adult (+18 yetişkin) reklamlar da  yayınlamaktadır. İşin kötüsü reklamları seçerken adult reklamları kaldıramıyorsunuz ( en azından ben kaldıramadım belki başka bir yolu vardır bilmiyorum o yüzden Reklam Ağacı üyeliğim olmasına rağmen ben sitede yayınlamıyorum.). Siteme reklam almak istiyorum diyorsan devam edelim.
reklam ağacından reklam alan varmı   Öncelikle siteye ücretsiz üye olmalısınız. Üye olduktan sonra onaylanma süreci başlar ve kısa bir süre içinde siteniz onaylanır (onaylanmaya da bilir). Sistem diğer reklam şirketleriyle neredeyse aynı. Tık başı ödeme yapan reklamlar mevcut bunun yanında 1000 tık başı ( para kazanabilmek için 1.000 tık gerekiyor) ve popup reklamlarda bulabilirsiniz. Genelde adult  sitelerin tercih ettiği bir reklam şirketidir.

   NE KADAR KAZANIRIM

   Ödeme 50 dolar olunca aylık olarak hemen yapılıyor ödemeler banka hesabı ve Paypal üzerinden yapılıyor. . Reklam gösterim fiyatları sabit. aşağıdan inceleyebilirsiniz

Bu fiyatlar değişmiş olabilir ya da değişebilir. Kendi sitesinden detaylı incelemekte fayda var.









Reklam Ağacı'na üye olmak için tıklayın
İnternetten daha da fazla kazanmak için sitemizde diğer sayfaları da ziyaret edebilirsiniz

Diğer reklam veren siteler için tıklayın

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu site bilgilendirme amaçlıdır.Yaşayacağınız herhangi bir problem sonucu sitemiz sorumlu tutulamaz
Bu sitede yer alan bilgilerin hiçbiri yatırım teklifi değildir

Öncelikle belirtmeliyim ki burada anlatılan site, program vb. firmalarla netteis.com'un hiçbir bağlantısı yoktur. Ben sadece kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı yayınlamaktayım. Üye olduğunuz siteler ile ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle orası ile iletişime geçmek sizin için faydalı olacaktır.

Lüten yorum yazarken küfürlü, kaba ve argo kelimeler kullanmayın.
Reklam amaçlı yorumlar yazmayın.
Hakaret içerikli ve aşağılayıcı yorum yazmayın.

Bu içeriklerde yorum yapılan yorumlar hemen yayından kaldırılacaktır.

Netteis.com | İyi kazançlar...